FAQs

 

Wat gebeurt er als goederen beschadigd aankomen?

We gebruiken geteste, veilige verzenddozen en hebben betrouwbare transportpartners. In het onwaarschijnlijke geval dat u beschadigde goederen ontvangt, zie hieronder.

Neem contact op met info@odonnell.nl. Vermeld uw ordernummer/leveringsbonnummer. We hebben een bewijs van beschadigd product nodig via een foto die naar dit e-mailadres kan worden verzonden. Probeer de foto te maken in de originele verpakking en zodra je het pakket hebt ontvangen.

Als het pakket duidelijk beschadigd is wanneer de vervoerder op uw adres arriveert, kunt u de levering weigeren. Wij krijgen hiervan bericht en de reden van weigering via de vervoerder. Stuur ons een e-mail om ons te laten weten of je een vervanging of een terugbetaling wenst en we zullen ons best doen om zo snel mogelijk aan je verzoek te voldoen.

Hoe lang is de Moonshine houdbaar?

Als de pot gesloten wordt bewaard, is het minimaal 3-5 jaar houdbaar. 

Als de pot al is geopend, is het raadzaam om deze gesloten (originele deksel) en op een koele plaats te bewaren.

Allergisch, vegan en gluten-intolerant?

Al onze producten zijn geschikt voor veganisten en mensen met een gluten intolerantie. Onze Moonshine is ook geschikt voor mensen met allergieën. Tijdens het destillatieproces worden alle allergenen eruit gefilterd.

Hoe lang duurt mijn bestelling?

Alle bestellingen met Next Day Delivery die voor 12.00 uur 's middags worden ontvangen, worden dezelfde dag verzonden, met de verwachte leverdatum de volgende werkdag van de week.

Alle bestellingen op Standaard Levering hebben een geschatte levertijd van 2-4 werkdagen.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Standaard levering (2-4 werkdagen) kost €5,90. Bij besteding vanaf €70 is verzending altijd gratis! 

Leeftijds verificatie

Wij hanteren een 25-beleid bij oplevering. Houd er rekening mee dat pakketten niet kunnen worden achtergelaten bij personen onder de 18 jaar.

Kan ik mijn zending volgen?

U krijgt bericht zodra uw pakket is verzonden. U ontvangt een tracking nummer bij uw verzendbevestiging waarmee u de levering kunt volgen via de website van de vervoerder. Controleer uw ongewenste e-mail voor de bevestiging als u er geen heeft ontvangen.

Kan ik bestellen zonder registratie?

Ja, bestel eenvoudig in de webshop zonder te registreren.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling achteraf te wijzigen.

Let op: al onze producten zijn verpakt in merkdozen.

Terug naar blog